Известие

Collapse
No announcement yet.

Демонтаж,монтаж стартер 145 боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Демонтаж,монтаж стартер 145 боксер

    Здравейте,днес докато си свалях акумолатора,да го поосвежа малко на зарядното,разгледах мотора,и видях стартера.Примерно ,ако се наложи да се ремонтира,какъв е реда-най лесния за демонтажа му?Предполагам се свалят всмукателните колектори?Нека по запознатите споделят

  • #2
    Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
    Здравейте,днес докато си свалях акумолатора,да го поосвежа малко на зарядното,разгледах мотора,и видях стартера.Примерно ,ако се наложи да се ремонтира,какъв е реда-най лесния за демонтажа му?Предполагам се свалят всмукателните колектори?Нека по запознатите споделят
    Позна!
    Сваля се теоретично като свалиш тръбата от въздушния филтър и зачешаш от там, но.....
    Все ще направиш някаква беля. Прекалено много кабеляк и датчици има.
    За това сваляй колектора,и си работи като бял човек.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Да и аз огледах,от тази тръба само да се свали,ама верно са много кабели и други нещаМа верно са си бая забутани тия боксерчетаДано не ми се налага скоро

      Comment


      • #4
        Само на пръв поглед е страшно. Сваля се без да трябва канал даже. За разлика от други кошници, при които разглобяваш половината автомобил.
        Откачаш акомулаторът задължително първо. Няколко щекера, няколко тръбички и 6 гайки държат всмукателният колектор, плюс жилото на дроселът. Най пипкаво е да откачиш скобата, стояща под колекторът и държаща 1 кабел, 20 мин за тая "страшна" операция(заедно с фас паузата). Следва гайката на кабелът м/у акомулаторът и стартерът. После болтовете на стартерът и е навън. След първото разглобяване, ако си поставиш за цел - за 30 мин е вън.
        Упс - първо се маха резонаторната кутия. там се развива една скоба и 1 гайка. При някой марки/модели се откачат неща като изпускателни колектори, тампони на двигателят, двигателят се "повдига"..... все приятни неща, които без канал са невъзможни.
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
          Да и аз огледах,от тази тръба само да се свали,ама верно са много кабели и други нещаМа верно са си бая забутани тия боксерчетаДано не ми се налага скоро
          Напротив!
          Много са си екстра, стига да знаеш как.
          Важното е да знаеш реда.
          Лесно се сменяват дори основни и биелни лагери.
          Най-гадните операции са смяна на свещии гарнитура на глава.
          З а последното аз лично предпочитам да сваля мотора.
          При тебе излиза особено лесно, заедно със скоростната кутия.
          Има няколко човека, които ги сменяваме тия гарнитури без да сваляме моторите, но аз се научих на това чак при третата кола. Прекалено много подводни камъни има.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Мерси за отговорите,колеги.Все пак дано не ми се налага скоро

            Comment

            Working...
            X